الجمعة، 28 أغسطس 2009

الهدية دى من حبيبك اللى شايل همك وغمك
وفى عيد ميلاد ياريت تحس على دمك(هههه) اكيد فاهمة قصدى
كل سنة وانتى بصحة وسعادة وهنا وخير وسرور وانشراح وكل اسامى البنات اللى ف الدنيا

دى منى ليكى يا اعظم اخت ف الدنياااااااااااااااا دى كلها

بجد ريلى ريلى بموووووووووووووووت فيكى

ياعم الاسفلت قولها ان انا بحبها

يابلد الميت مليون شعب انا بحبها

وبقولهااااااااااااا




عيد ميلاد سعييييييييييييييييييد يعنى بالعربى هنوا ابو الفصاد



النهاردة فرحتى فرحتين اول فرحة النهاردة اول جمعة فى شهر رمضان الكريم



وتانيهم ان ده عيد ميلاد صاحبة المدونة السكرة لقد خلقنا الله احرارا



كل سنة وانتى طيبة وعقبال ..............................................



سنة حطى الرقم اللى انتى عايزاه









طبعا انا عارفة انك بتحبى الرجيم عشان كده جبت لك انا وانت التورتة دى



هه ايه رايك فيها؟؟؟؟ حلوة مش كده انا اللى عاملاها










وكمان مرة هاقول كل سنة وانتى احلى


كل سنة وانتى اغلى


وف كل يوم معزتك عندى بتغلى




معلش معرفتش اجيب شمع غير دول اصل مالاقيتش شمع يكفيك


يااااااااااااااااا (كنزى)





وانا طبعا بما انى بمووووووووووووت ف الشكولاتة فالتورتة دى مش ليكى


لوحدك ماشى النص بالنص


فى الاخر دعوة ليكى خاصة من قلبى


وين ما كنت يحفظك ربى



هناك 30 تعليقًا:

حفيدة عرابى يقول...

قلببببببببببببببىىىىىىىى
استنى علشان هيغمن عليا دلوقت
استنى كده يمكن مااقعش

حفيدة عرابى يقول...

لا بجد انا مش عارفة اقول لك ايه
انا مش هقول
انا اول مرة حد يحتفل بيا كده فى البلوجر
انا طول عمرى عايش لوحدى
اهى اهى اهى اهى
كل سنة وانت طيبة ومظبطانى ومحتفلة بعيد ميلادى على الملاء كده
يا احلى بيطرية
احلى هدية التدوينة دى النهارده
اهى اهى اهى
اصل انا كده نكدية

عارفة اول هدية النهارده كانت من مين
اه قولى
بالظبط
اخر واحد يخطر على بالك
مورا

حفيدة عرابى يقول...

عيد ميلادى بقى
اعلق براحتى
تعال هنا
ايه حكاية كنزى دى
ماشى ماشى ماشى
بس خليك فاكراها
وافتكرى ان ايامك جاية
وقربت كمان
لا حرام
ربنا يستر عليك من بتوع كنزى

Unknown يقول...

الله !!ايه المفأجات
الحلوة دى!ياشيخة
وقعتى قلبنا حرام
عليكى؟لكن معلش
سماح المرة دى من
خاطر(لقد خلقنا الله احرارا)
كل سنة وهى وانتى وانا والناس كلها
بالف خير وسعادة وصحة يــــــــــارب

محمد المصرى يقول...

ياستى كل سنة وصاحبتك بخير

عموما لازم التورتة تتوزع بالعدل

وعلى فكرة عيد ميلادى السنة اللى جاية الساعة 11

ياريت تورتتى تجهز

لكى منى كل سلام

مصرى دائما

adel يقول...

كل سنة و هي طيبة
انا هاخد الشوكولاتة و امشي

سلام
هههههههههههههه
اجريييييييييييييييييي

بيطرية ومش بايدى يقول...

لقد خلقنا الله احرار
على فكرة دى حاجة بسيطة جدا انا بدل ما انا مفلسة ومش معايا رصيد على الموبايل قولت على بال ما اشحن نعمل حاجة كده لستى وتاج راسى
بس انا عمرة ما توقعت نهائيا ان مورا تكون اول هدية منه مش مصدقة !!!!!!!جابلك ايه بقى لازم اعرف هه ربنا يهديه
وبعدين تعالى هنا فين اللى عايشة لوحدك امسحى دموعك يا صبية كفاية ان خالك جنبك مش كده (ههههههههههههههههه)

بيطرية ومش بايدى يقول...

norahaty
انا قولت لازم اقول كده ف المدونة بتاعتها عشان اللى عندها ميعرفونيش فقولت يجوا بس عشان يشوفوا عيد الميلاد ده بس
نورتينى وسماح المرة دى وبعده سعاد وبعده شيرين وكده

بيطرية ومش بايدى يقول...

لنحيا ف اجواء الحب
يا سيدى كل سنة وانت طيب مقدما
تورتك جاهزة يا فندم من عينى دى قبل عينى دى بس قولى مواصفتها يعنى لك ف الريجيم زى انا وهى ولا ادب كله على بعضه ابقى بلغنى

بيطرية ومش بايدى يقول...

adel
وانت طيب ولازم تقولى على عيد ميلادك عشان نعمل معاك احلى واجب
ولك منى شكولاتة بحالهاااااااااااا

"أحلام حقيقية" يقول...

كل سنة وهى طيبة ودايما يارب اصحاب واخوات لاخر العمر
كل سنة وانتى طيبة ورمضان كريم ومرسيى لزيارتك المدونة باذن الله ربنا يحقق كل احلامك اللهم امين يارب العالمين

z!zOoOo يقول...

السلام عليكم

كل سنه وصاحبتك بخير وعقبال 187238732839434839 سنه

وكل سنه والجميع طيبين وبخير

ورمضان كريم علي الجميع

مبسوط بزيارتك وإن شاء الله ماتبقاش الاخيره

تحياتي

------ يقول...

كل سنة وهى طيبة

معلش جت متأخرة

بس انا عايزة نصيبى من التورتة

blue-wave يقول...

سعدت تماما بزيارة مدونتك يا دكتورة
تحياتى

بيطرية ومش بايدى يقول...

دموع القمر
لا جتى متاخرة ولا حاجة نصيبك ف الحفظ والصون
شرفتينى يا فندم

بيطرية ومش بايدى يقول...

blue wave
المدونة نورت بوجودك فيها
انستنى وشرفتنى

بيطرية ومش بايدى يقول...

احلام حقيقية
شكرا على الزيارة
ميرسى كتييييير

بيطرية ومش بايدى يقول...

zizoo
ان شاء الله الزيارة هتكرر اكييييد وماتخافش هازهقك يا عم

بيطرية ومش بايدى يقول...

غير معرف
هو اكيد حضرتك نورتنى بس ايه حكاية غير معرف دى ممكن اتعرف على حضرتك

العاشقه يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياللى عيد ميلادك انهارده
مش كنتى تقولى علشان نحتفل معاكى
على العموم رنبا يوفقك فى حياتك انتى وصديقتك اللى عملتلك الاحتفال الجميل ده
تقبلى مرورى

هداية يقول...

السلام عليكم

اهلا بيكى يا جميل
وكل سنه ومروه بخير وبصحه جيده
وكل سنه وانتى طيبه

بيطرية ومش بايدى يقول...

العاشقة
اهلا بيك نورتينى وشرفتينى يا فندم وده كان احنفال صغنن كده على القد والمرة اللى جاية انتى هتكونى اول المعزومين
رمضان كريم

بيطرية ومش بايدى يقول...

هداية
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اهو انتى اللى جميل
شرفتينى ونورتينى
شكرا على الزيارة واتمنى الا تكون الاخيرة

د/ أحمد لاشين يقول...

علي كرسي الاعتراف
السادة والسيدات
ladies and gentle men
وقفت معتذرا عما بدر مني
فقد حذفت انا تعليقي بأسلوب يفتقد لكثير من الذوق
واوجز اخطائي التي اقر واعترف بها في الاتي
اولا انني تصرفت وكأنني صاحب المدونة ولم اراعي وجود الدكتورة كمديرة
فقد سمحت لي بوضع التعليق لكن بالطبع لم تسمح بحذفه
ثانيا بعد ان حذفته لم اعتذر او اوضح سبب الحذف للدكتورة او لزوارها
ثالثا كل ما اكتبه في مدونتها اصبح بحكم ما في منزلها فمن غير الائق ان اسرق كلامي واجري
رابعا انني انتظرت حتي زارتني هي وبذوقها وادبها عاتبتني علي الحذف

اعتذر جدا للدكتورة ولزوارها
واعدكم بعدم حذف تعليقي مرة ثانية

ربنا يكرمك يادكتورة ودايما نتعلم من حضرتك وسامحينا

ويبقي التواصل بإذن الله

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

كل سنه وصحبتك طيبه وربنا يديها طولت العمر ويكرمها خير

عيد ميلاد سعيد وعمر مديد

رمضان كريم
تقبلى مرورى

ايناس

Pink Dreams يقول...

كل سنه وصحبتك طيبه ومع بعض على طول يا رب

ربنا يخليهالك

تحياتى

بيطرية ومش بايدى يقول...

د/احمد لاشين
حضرتك وبدون شك صاحب المدونة وانا لا استطيع ان اكون المديرة اطلاقا فى وجود سيادتكم وانا لم ازورك فى المدونة لكى تعتذر لا والله
والله اعلم بما كان فى نفسى
وثوانى حضرتك بتقول تتعلم من حضرتى العفو يا دكتورنا انا لا اجرؤ بس انا لاقيت ان كلامك عادى جدا ويعجبنى اسلوبك الفصيح البليغ فى الكتابة وياريت تعرفنى سبب حذفك للتعليق
وحضرتك لا يمكن لك ان تعتذر
لان مثلك يتخذ الذوق والادب حليفا فمن المستحيل ان يصدر العيب منك

بيطرية ومش بايدى يقول...

عاشقة الاحزان
وعليكى السلام ورحمة الله وبركاته
نورتينى يا نوسة ويارب يستجيب كل دعواتك اللهم آمين
======================
pink dreams
يارب يسمع منك ويجيب ويارب يديم عليكى اصدقائك انت كمان
المدونة نورت

د/ أحمد لاشين يقول...

مدونتك يا افندم
وحضرتك المديرة
واسألي البلوجر ذات نفسه
والغقد بتاع المدونة باسمك كمان ومتسجل في الايميل
ربنا يكرمك ويزيدك تواضع
اعرف انك لم تزوريني كي اعتذر ولكن تداركت خطأي فاعتذرت
طبعا بأتعلم من حضرتك ومن كل الدونين
حتي موضوعاتي في كتير منها منقول لأتعلم من غيري
كلنا بنعلم بعض ونتعلم من بعض ولا غضاضة في ذلك
ولا احد كبير علي التعلم والا فقد صغر
اما اسلوبي فليس بالفصيح ولا حتي الصفيح :)
ستجدي في المدونات ما هو فصيح بالفعل
وستجدي من هم بلغاء حقا
اما موضوع الذوق حليف لي فهذا غير صحيح لأن الذوق مش كلام ولا شعارات ولو وضعت يافطة علي بيتنا حتي مش دليل
الدليل هي المواقف
وموضوع حذف التعليق لم يكن به ادني درجات الذوق
فأكرر اعتذاري
موضوع اني لا يصدر مني العيب فأعتقد ان هذا الانسان لم يخلق بعد
فالعيب احد اوناع الاخطاء
وكل بني آدم خطاء وخير الخطائين التوابون وربنا يجعلنا من التوابين يارب
لكن طول ما نحن بش فنحن نخطئ
ومادمنا نتعامل مع الآخرين فنحن نخطئ في حقهم ونعتذر
ولكن يفترض مع الوقت ان نقلل اخطائنا
ربنا يكرمك وآسف علي كثرة الرغي
جزاكم الله خيرا

------ يقول...

بيطرية

وعليكم السلام

كل سنة وانت طيبة

بس قبل ما اتكلم اكيد لازم ترجعى فى قرار التنحى لاحسن ازعل

المهم ربنا يخليكى على المجاملة دى

واكيد دايما حاجاتى بإسم دموع القمر

ويارب القصة كلها تعجبك

ويسمع منك ربنا واحنا فى شهر كريم كدا
واكون قصاصة كويسة

انا ياستى كنت بكتب فى مجلة ميكانوا وشباب مصر

انما للجرائد فهى على مستوى الشرقية بس

تحياتى لكى حبيبتى

تحياتى لكى