الجمعة، 25 يونيو 2010

انا جيييييييت


ياالله لو تعرفوا مشتاقلكم قد ايه
سلام الله عليكم يااحلى واجمل واجدع ناس شوفتهم فى حياتى كلها
يارب كلكم تكونوا بخير وصحتكم كويسة كده وبتاكلوا كويس
واهم حاجة تكون دماغكم كويسة على الاخر
والله وحشتوووووووونى
استعدوا بقى للصداع
لانى ناوية بجد انتقم ان شاء الله وبدون مقاطعة
نفسى افضفض معاكم واسمعكم ارائكم
عندى كلام كتيييييييير وحكاوى ياما
ومواقف كانت بتحصلى او بتحصل حواليا وكنت بقول ساعتها
لو كنت سالت اى حد من اللى عندى على المدونة كان زمانهم قالولى الصح
حاسة ان رجعت لبيتى الهادى الجميل كله ناس هادية وبتفكر صح حتى لو زعلوا مع بعض
محدش فيهم بيشيل من التانى بيعلموا بعض
واحلى حاجة فى البيت ده انه متعاون جدا وحبوب وكله ضحك وفرح
ومشاركة فى كل حاجة فى الفرح والحزن وكل حاجة
ااااااااه كده الموضوع قلب دراما خالص
يـــــــــــــــــــــــــــــــــارب دايما يجمعنا على خير
ويرزقكم ويهديكم ويهنيكم ويكرمكم ويسعدكم دنيا ودين
ده كده كان بمثابة مقدمة بسيطة خالص عن اشتياقى ليكم
يارب نتلاقى على الاخر
انا لسه مخلصتش امتحانات
فاضلى واحد
حروق انسان
قصدى حموم انسان
حد يقولى طب علاقتك انتى يابيطرية بالانسان
هاقولك معرفش
انا عن نفسى اشتكيت ودافعت عن حبايبى
وقولت طب ما كده الحمار هيغير ويرفع شكوى لو زير التعليم العالى
ازاى مايطلعوش مادة تنص على حكوكى انا كحمار وحمار محترم كمان
انا حمار مصرى وعندى حقوووووووووق مصرية
ودمتم يا اجمل مدونين
ادعولى بقى وان شاء الله
نتقابل على خييييييييير:)))))

ليست هناك تعليقات: