السبت، 4 يناير 2014

(هــ)

معاكِ ربنا أحسن من الكُل
# مها صبرى
قبل امتحان شفوى الفسيولوجى سنة ثانية
حيث الواسطة (الكوسة) تهب علينا من كل حدب وصوب !
-
ربنا يهديكِ وينوّر بصيرتك <3
يا منار يا بنت عمو صبرى
# فوزية السيد
فى المسجد لما قولت لها بحبك فى الله ووصيّتها بالدعاء
سنة رابعة
-
انا باتكاد منك ..عرفتى المشكلة غيّرى طريقة مذاكرتك
هتشلّينى :D
# مروة محمد
بعد العك فى كل امتحان :D
كل سنة :D
-
تعالى عايزاكِ فى حاجة كده !
امسكى يا منورتى :)
تطلع لى غويشة اكسسوار لون خرزها ازرق فى بمبى
هدية بدون أى مناسبة
# مها عبد العزيز
قبل سيكشن الولادة فى يوم خنيق
سنة خامسة الترم الاولانى
-
عامل إيه يا (باشا) ؟!
البت دى بتاخد وتدى فى التليفون وانا بحب العيال دى 
# منى على
واحنا مروّحين وبنجيب فى سيرة مروة 
سنة ثالثة
-
هتروحى المظاهرة ؟!
آه
استنى نصلى الظهر ونروح سوا
الواحد بيخاف يروح مايرجعش
يبقى آخر حاجة عملها انه صلى الفرض على الأقل
# فردوس
قبل اى مظاهرة ضد الانقلاب تحصل فى الكُلية
سنة خامسة الترم الاولانى
-
إزيك يا سُكر ؟ :)
انا بحب حجابك أوى وخصوصاً الأبيض
# كاريمان السيد
فى أى وقت -
كِبرتى يا منورتى وبقى بيجيلك عِرسان يا صغنن
وانا .. اعييييييييط
# مروة الاسيوطى
يوم الاثنين فى الميكروباص بعد سيكشن اللبن
سنة رابعة
-
بُصى انا فهمتها كده من الدكتور
مش عارفة كده صح ولا غلط
اسأليه برده
# فيروز
فى سيكشن الجراحة
سنة رابعة الترم التانى
-
المُحترم مش بالكلام
# ليلى عبده
لما كانت متضايقة من شخصية ما
فى محاضرة الشرعى
سنة رابعة
-
وانا لسه باقول هيييييييييه لما لاقيته بيسأل فى المقارنة !
اتاريه كان عايز التشابُه :D :D
# منار فكرى
فى امتحان شفوى اللحمة (مسخرة السنين)
سنة خامسة الترم الاولانى
-
ايه هى الـ oedema يا مروة ؟
fluid فى البتاع
# مروة محسن الشهيرة بـ tranqulizer السيكشن
واحنا بنذاكر باطنة
سنة رابعة
*****
انا بحب سيكشن (هـ)
"بنــات" سيكشن (هـ) :P
سميتُهم فى سرى ربانيّات :)
تقريبا أحسن بنات فى الدفعة كلها
مفيش حقد ولا نفسنة ولا غِش ولا نميمة
حتى فى الاختلافات السياسية فى حوار معقول على الأقل
ومحدش بيطلع منه خسران .
باختصار تطمنى وانتِ معاهم
محدش بيبخل عليكِ بحاجة ويساعدوكِ بصدر رحب
ومن غير ما يكونوا مستنين مصلحة قدام
أحبكن فى الله :)
و مُمتنة لكل موقف حصل بينى وبين أى منهُن واتعلّمت منه :)
شكراً

ليست هناك تعليقات: